اخبار

بروز رسانی وراه اندازی مجدد سامانه دریافت شکایات ،انتقادات وپیشنهادات

سامانه تلفنی  دریافت شکایات ،انتقادات وپیشنهادات مدیریت بازرسی ،ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با رویکردی جدید بروز رسانی وآماده ارائه خدمات گردید .

کارکنان دانشگاه علوم پزشکی وعموم مردم شریف استان در هرساعت از شبانه روز میتوانند با شماره تلفن 8381111 تماس گرفته وپیغام خود را در این سامانه ثبت ویا شکایت ،انتقاد وپیشنهادات خودرا ارائه نمایند.

۲۲ آبان ۱۳۹۱ ۰۹:۲۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید